Före och efter

Jag tycker att det är mycket trevligare och finare att ändra
på bilderna lite. Inte ändra utseendet som att göra sig smalare, större brön, mindre näsa,
större läppar och så eller nått men bara ändra
på effekterna, snyggare effekter än verkligheten.
Så här kan det se ut när jag "leker" med bilderna som jag säger:

Före:


Efter:


Här är ett exempel på skillnaden när jag leker med bilden.
Inte så mycket som gjorts, skärt ut bilden lite, ändrat effekt så att detaljerna i bilden träder fram
och satt en ram.
Mycket trevligare bild att se på helt enkelt!
Bild nr 2 ser mer levande ut. Iphone bilder så ni vet. Ingen kvalla att hurra för.

Kommer mer före och efter bilder senare. Nu ska jag iväg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0