Jag litar på min syster till 100%

God morgon.
Jag är ju tillbaka i staden nu. Eller kom igår.
Det var skönt att sova i egen säng efter nästan en vecka i byn.
Jag har ju sovit gott där också men egen säng är alltid bäst.

Jag har drömt massa mysko drömmar.
Ibland drömmer jag inget alls och sen helt
plötsligt drömmer jag massor.

Drömde blandannat att jag och storesyrran skulle på fest.
Vi gjorde oss iordning, duschade, fixade och sminkade oss,
sånt som man gör. Men vi gjorde även något ovanligt som
man inte alltid gör innan fest, inte jag i af.
Jag lät storesyrran lägga in silicon i mina bröst, inte nog med det.
Jag lät henne även operera min näsa mindre och lägga botox i mina läppar.
Allt detta under vaket tillstånd.
Hon bah, jag tror man gör så här och så här, typ, jag har sett på tv.

Brösten blev totalt misslyckade. Dom hängde ganska långt ner
och var inte runda, utan fyrkantiga. Näsan tänkte jag att jag kan ha såhär
ett tag men sen ska jag gå till en riktigt doktor. Läpparna blev faktiskt bra.
Så det är ju något du kan börja med Nina.

Sen när jag sa till henne om brösten att dom inte alls vart nå bra så sa
hon men hur skulle jag veta, jag har inte gjort det förut, tänk att
du lät mig göra det. Ungefär i den stilen. Haha, jag var inte ens sur.
Tog ut siliconet och drog på fest.
Snacka om att lita på sin syster.

Bilder från kameran kommer senare när jag orkar ladda över
dom till datorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0