powernap

Hej!
Jag är sååå trött.
Har självklart sovit min prinsess sömn inatt men trött ändå.
Så jag tog mig en liten lutare nyss. Väldigt ovanligt för att vara jag.
Jag sover sällan på dagen, bara för att jag ska kunna somna gott till natten.
Den sömnen vågar jag inte riskera.
Men ibland, väldigt sällan händer det att jag tar en femma och det
är ju sååå skönt. Enda är att jag hade velat fortsätta sova nu men
sova hinner man göra i graven. Livet är för kort för att hålla på
att sova på dagen också, har jag intalat mig själv.
Men tjolahopp, nu ska jag dra.

Hörs en annan gång.
Joo, min kamera är hemma igen, kanske slänger jag in lite bilder sen.
Tjaaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0