Snart, då jäklar!

God kväll bloggaaaaaahhhh!
Jag ska alldeles strax pallra mig mot bädden.
Jobb väntar tidigt i ottan.
3 arbetsdagar kvar.
Hörde ni?
TRE JÄVLIGT SMÅ ARBETSDAGAR KVAR TILL SEMESTER FÖR I HELLETTE!
TRE DAGAR ÄR INGENTING.
SEMESTER DU ÄR VÄLKOMMEN.
JAAA JAG SKRIKER FÖR ATT JAG ÄR SÅÅÅÅ GLAAAAAAD!!!!!
UTROPSTECKEN I MASSOR MÅSTE JAG OCKSÅ HA FÖR ANNARS
HÖR NI INTE HUR HÖGT JAG SKRIKER FRÅN MIN SKÄRM TILL DIN!!!!!!!

Mångas semester börjar glida mot sitt slut nu,
men min har inte ens börjat, hihihi, skadeglädje.

Det skulle vara jäkligt lustigt om jag gick och dog typ
3 minuter efter sista arbetsdagens slut. Haha, då hade ni fått
skratta åt min död. Jag skulle säga: Typiskt.

Bara för att det är sommar och sol så tänkte jag bjuda på
vintriga bilder. Bilder från juletiden. Det var väldigt nyss.
Har ni tänkt på de?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0