.

Tjeeeeeeenare!
Här sitter jag helt ensam och har trist.
Har varit ensam i säkert 5 minuter.
Ganska skönt ibland, men just nu vill jag umgås.
Ibland vill jag bara vara hemma. Instängd och bara vara och finnas till.
Ibland vill jag absolut inte vara hemma och bara vara ute och flänga
så mycket som det bara går.
Nu blev det lite för mycket "ibland".

Så sitter jag här med jeans, jeggings eller vad man nu säger,
och sockar på. Samt en bh som killar mig med lappen + att det
känns som att den kväver mig.
Ni vet jag och sockar på hemma. Och jeans till på köpet.
Njaa, där går gränsen. Hjäääälp jag måste ta av mig allt nuuuu.
Paniiik jag kvävs, vänta...
Sååååja, pjuh! Borta med kläderna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0