Kväll

Tjäääänare blåggän!

Här hemma är det städat och fint.
Jag fick min karl att slänga lådan, föra bort cykeln och gåbandet står i skrubben.
Det tog säkert två timmar att städa. Helt sjukt.
Men jag ska nog ta en svängom med dammsugaren imorgon igen.
Vi har nämnligen tvättat massa, MASSA kläder och det för med sig en massa
ludd som hamnar på mitt rena golv. Inte okej!
Disken är diskad, skrotet är plockat, tvätten är tvättad, sängkläderna är bytta osv osv...
Ett städat hem är härligt att ha.
Jag skulle ha fotat före och efter bilder så hade ni fått se hur stökigt vi hade det.

Nyss käkade jag kvällsfika, hade glömt bort att äta middag?
Väääldigt ovanligt för att vara jag. Glömma att äta lixom.
Jag är ju ett matvrak.
Kvällsfikat bestod av 3 rostmackor, vitt bröd såklart, 2 av mackorna hade
jag kalles kaviar på den sista hade jag kokt ägg på.
Till det drack jag två glas mjölk. Väldigt gott. Väldigt nöjd tjej.

Jag tänkte strax gå och lägga mig och läsa skvaller tidning och sen läsa bok.
Jag har tydligen börjat att läsa typ 7 böcker. Braaaa Lisa.

Detta käkade vi igår kväll till film, så jäkla smarrigt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0