Älska godis.

Jag försöker att inte äta så mycket godis och skräp.
Som vanligt då.
Jag faller så lätt tillbaka bara jag smakar en liten bit choklad.
Jag måste äta minst en hel 200grams mjölkchoklad åt gången. Minst asså.

Den här veckan har jag ätit en kaka. Det är bra för att vara jag.
Men till helgen ska jag festa på med massa gott.
Har planerat i mitt huvud vad det ska bli för gott.
Gissa om jag längtar till helgen!?

Oj, pinigt, kom just på att det är ju bara onsdag och jag har "bara" ätit en kaka.
Haha.

Nej, jag ska skippa festivalen även detta år, som vanligt.
Fast man kan väl inte säga "som vanligt" efter att ha skippat den
i 2 år nu, och den här gången blir det alltså det tredje året som jag vågar vägra festivalen.
Jag åker "som vanligt" iväg till skogen och känner lugnet istället.
Och äter massa gott.

Det här vet jag redan nu att jag ska packa med mig i väskan:
(Måste prova kakorna, är ju ett väldigt stort fan av marabou)



Iaf dessa favoriter. Lovar att det kommer bli liiiite mer.
Åååh, snart helg. Det vattnas i munnen på mig!


Kommentarer
Postat av: en av de tre grisarna

Cream cheese då? Jag ska köpa krämost chips till helgen och skölja det med öööööl. Jag vägrar vägra festival :) en kul grej om äter i denna stad, då måååste man ju

2011-06-29 @ 14:34:49
Postat av: Lisen

Kräm ost är bara gott en stund, lätt saltade kan jag äta hur mkt som hellst :p

2011-06-29 @ 16:49:33
Postat av: Peka

Kakorna smakar ju inte det minska Marabou choklad.. Eller typ choklad öht.. För lite choklad och för mycket kaka helt enkelt.

2011-06-29 @ 21:20:43
URL: http://pekasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0