den försvunna tröjan

Tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Jag har börjat städa...vore enbart fortsätta med det och hålla käften.
Men då sitter jag här istället, fast det är skit tråkigt.
Allt för att slippa städa...
Näää, nu ger jag mig. Jag ska göra det rent här hemma så
att min man blir glad när han kommer hem, så slipper jag
förhoppningsvis en käftsmäll denna tisdag(?).

Jo föressten, haha. Min kära sambo har letat efter en tröja ett tag.
(Jag tvättvägrar litegrann så kanske poletten faller.
Jag tvättar all tvätt som finns han tvättar bara sitt och nu ska jag göra likadant,
bara tvätta mitt) Jag hittade tröjan idag. Längst ner i tvättkorgen.
Så skickade jag ett mms till honom på tröjan att om han tvättat lite oftare så
kanske han hade hittat sin "försvunna" tröja. Herre min skapare säger jag då bara.
"Den är säkert i merta..." Daaaaaaaaaaaaaaaaaaah den är i tvättkorgen för att
du inte tvättat din jävla idiot!

Nää, men jag måste ju få klaga på karlsloken nånstanns.
Om du läser detta min kära boyfriend så är du ingen idiot, du är söt,
rar och jag älskar dig fast du är...som du är.
Tjarååå.

Bilder saknas. Tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0