Det är skönt att vara en man.

Hej... onsdag va?
Jo.
Hej onsdag!
Eller är det verkligen onsdag?
Ja men vi säger så.

Vaknade lite efter sju.. denna gång var det
pga att min sambo försovde sig....åååh, störande.
Jag var såååå trött. Jag hade sovit så gott och sov exakt
då så där jätte bra. Ni vet. Perfektaste sömnen.
Jaja, bra, då blir jag trött tidigt ikväll också.
Efter att jag vaknat till liv så var jag inte irriterad på han längre.
Då tackade jag honom, han var på jobbet då, men via telepati.

På tal om min älskling. Han städar, diskar och gör allt som
en kvinna ska göra här hemma. Jag stökar och beter mig som
han i vanliga fall gör. Han bah plockar efter mig och städar.
Jag sa att han hade nått i kikarn när han börjat städa så fint och ordentligt.
Han bah näää det ser ju ut som en svinstia här. Yes, den köper jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0