En tanke

Jag förstår inte hur folk kan hålla inne sina känslor och tankar.
Jag förstår verkligen inte de.
Hur kan man hålla saker och ting för sig själv?
Förut var jag mer åt de hållet men inte nåmer.
Jag kan inte vara ensam om mina tankar.
Min sambo sa en gång: Måste du säga PRECIS allt du tänker?

Jaaaa, det måste jag. Annars sprängs jag.
Det är inte så att jag måste säga att nån har en ful tröja
på sig precis. Det är så att när jag är arg/ledsen så måste jag få
säga det högt till någon. Tänker jag djupa tankar, så måste jag dela
med mig. Ni kanske förstår. Eller kanske inte. Jag är urusel på att skriva och förklara.

Jag förstår inte hur en del människor kan hålla inne med sina känslor.
Och till vilken nytta?
Jag förstår mig inte på er !
Säg vad ni tänker och känner för tusan.
Det är inte många av oss mänskliga som är tankeläsare...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0