Finnjävlar åt fanders!

Alltså nu är jag förbannat jäkla less på att ha ansiktet
FULLT av finnar. Jag är inte 14, jag är 23 år gammal och ska
inte behöva det här skräpet i mitt ansikte!
Jag har aldrig lidit av finnar, haft nån enstaka då och då.
Det har aldrig i hela mitt liv, förrän nu varit ett verkligt problem.
För typ 1 år sen började det växa finnar i ansiktet på mig och det har
inte slutat, det blir bara värre hela tiden. Varför?
Jag kan inte fatta varför?
Är det karma?
Pay back time.
Jag skrev för kanske ett år sen här i bloggen att jag tycker synd om
dom som har massa finnar i ansiktet.
VIPS SÅ VAR JAG EN AV DOM STACKARS MÄNNISKORNA!
Visst, det finns folk som har hundra ggr mer finnar än vad jag har.
Men jag utgår från mig själv och vill inte ha en enda, speciellt inte
när jag aldrig, aldrig, aldrig annars haft det.
Fick ofta typ en mensfinne, rakt på näsan, mitt i pannan eller på mitten av hakan.

Nu vill jag ha tips!
Som funkar.
Snälla, jag vill inte vara en finnig tonårstjej längre :(
Det tar knäcken av mig!




Kommentarer
Postat av: Tina

SÅ kände jag också häromdagen... är ju i Kiruna nu å det känns som att det baraq blivit värre. Är det solen, är det regnet???

Jag fråga mamma, är det verkligen sant att man ska behöva få finnar som vuxen också? :P

2011-06-21 @ 22:14:25
Postat av: Lisa m

Haha, precis, vi är för gamla för de här! :) solen brukar vara bra för mina finnar i af, dom torkar ut. Kanske för lite sol? :D jag har ganska torr hy också så man undrar juvad problemet är...

2011-06-22 @ 08:54:05
Postat av: tina

Jepp! Jag är också väldigt torr i hyn. Måste typ alltid ha ansiktskräm å olja...

Det ska vist vara torrluft i kiruna också..



Nåväl. Irriterande är det. Fast folk har det värre. :P Men lägg upp om du finner någon mirakelmetod:P

2011-06-22 @ 10:24:54
Postat av: Anonym

Vi har jobbiga i-landsproblem :) hittar jag något så berättar jag om de här i bloggen :)

2011-06-22 @ 13:36:28
Postat av: Anonym

stress?



testa neutrogenas produkter. dom är jättebra!

2011-06-22 @ 13:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0