Ja morron!

God morgon alla rumpnissar!
Jag är vaken, har duschat och druckit lite blåbärssoppa och vill
ha mer men det är tyvärr slut. Snipp snapp snut så var blåbärssoppan slut.

Jag känner mig inte helt hundra idag alltså.
Igår var jag helt trött, huvudvärk och hade massa andra konstiga symptom.
Idag känns det som att min kropp inte riktigt orkar.
Att kroppen är sjuk.
Jag känner mig helt enkelt febrig.
Hade typ 325 liter snor i näsan när jag vaknade. Göttans.

Näe, nu ska jag vara arkitekt. Tja!


Kommentarer
Postat av: mamma

åå lilla kanelbullen, har du fått lite "vår/sommar" förkylning...brukar hålla i sig ;o)) hoppas du kryar på dig snart, miss you and I Love you <3

2011-06-21 @ 12:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0