Låssas sommar i Kiruna

Hej igen, se så aktiv jag kan vara här då. Oj oj oj då.

Jag är väldigt sugen på salt. Hellst skulle de fått vara torkat och/eller rökt renkött.
Det hade suttit som smäck i kärren nu asså.

Jag tycker det har varit härligt väder här i Kirrrrrrrna idag.
Regn, kvavt som satan, lite sol, mycket molnigt och ÅSKA.
Älska åska.
Så länge den inte slår ner i mitt huvud. Peppar peppar.

I Kirrrrrrna behöver det inte vara allt för hett, för min del.
Det ska vara lagomt varmt så man slipper långkallingar men ändå
inte för varmt så man måste ha både braxor och skinnjacka. Typ.
Då är jag nöjd :)
Jag har sagt det förut och säger de igen.
Det är så trist när det inte finns något bra badställe här.
Därför är en sommar i Kirrrrna värdelös, för mig.

Men värme sitter ju aldrig fel.
Speciellt inte när Lisen fisen har köpt sig en skit snygg klänning som
hon gärna vill använda snarast. Då måste det vara värme, pga klänningen.
Ni hajjar?

Näääe, nu ska här beställas kläder!
(Du kan va lugn Lotten, jag ska inte beställa-beställa, ska
bara sätta klart det  jag ska ha ;)

Snart är sommaren här. Jag längtar att få åka på semester.
Till riktig sol, värme och massa bad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0