Måste man borsta tänderna varje kväll?

Tjabba tjena bloggen!
Jag är svina trött. Har vart det sen...jaa... hela dagen har
jag nog varit trött. Vaknade 7.20. Klarvaken. Jippiiii.
Nää men jag gillar att vakna tidigt. Drog mig en timma.
Fy faaaan vad jag gillar att ligga kvar i sängen på morgonen minst en halv timme.

Jag vore lagt mig för längesen.
Men...
Jag ville spela sims.
Jaa jag kanske kan kallas tönt men det är ju ett fett roligt spel.
Ni som inte håller med kan dra helvete.

Guuuud jag är så trött. Och mår illa. För mkt karra idag och för lite mat.
Har bara käkat frulle och typ 25 finncrisp till middag. Sen bara massa skräp.
Imorgon blir det andra bullar. Vaniljbullar kan man ju alltid hoppas på. Höhöhö.
I know, humorn är på hööööög nivå.

Näääe, nu tänker jag lägga mig brevid min man och slumra in för natten.
Vilket kommer ta några sekunder.

Måste jag borsta tänderna ikväll? Jag orkar inte.
Men kan aldrig låta bli.
God natt!

I byn förra veckan... eller när det nu var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0