Natt´n

Nu blev jag helt inne på ämnet -sommar.
Jag älskar sommaren. Jag älskar hösten, vintern och våren.
Alla årstider passar mig. Jag kan anpassa mig och ser det fina
med alla våra årstider. Men det är inte många som kan påstå
att man inte blir glad av solen. En del ogillar det skarpt,
så är det med allt, men dom flesta mår bra av solen :)

Som sagt, sommaren är snart här.
Jag ser ut som en fläskpadda och funderar på hur jag ska
våga vandra omkring med bikini ?
Det är inte så att jag har ett vackert ansikte som istället kan dra
till sig uppmärksamheten precis.
Men fejset kanske drar till sig uppmärksamheten just därför?
Meheheheheheeeeee.

Jag kanske inte skulle ha köpt och tryckt i mig chokladen...och mjukglassen.
Näää, skiter väl jag i, lite flärre får ni allt tåla.
Jag är fan inte den enda feta den här sommarn heller :D

(jaa jag ser lite sär ut på bild nr 3 för jag gör en min,
men jag är ju så söt i lugg! Till hösten blir det lugg igen för mig ska ni se)






Lite somrigt från olika årtal.


Kommentarer
Postat av: mamma

Fina Lisa :o) du...jag tänker då ha bikini i sommar...o du...har ingen flärre :o)))

2011-06-08 @ 11:58:39
Postat av: lisen

men du är ju gammal så de spelar ingen roll :D

2011-06-08 @ 13:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0