Sömn

Somnade igår vid... 23..kanske lite tidigare, men där i kring.
Nanana, jag sov. Vaknade, såg att min man inte låg i sängen.
Jag trodde det var tidigt på morgonen. Steg upp.
Min man satt och åt frukost. Trodde jag.
Jag minns inte riktigt hur jag fick reda på det, men klockan var
visst bara 23:30. Det kändes ju som att jag sovit en evighet!
Det var bara att gå och lägga sig igen.

Sen har jag drömt en massa knäppa drömmar.
Jag drömde att det var julafton. Min familj skulle fira
tillsammans med min mans familj. Vi kom dit lite tidigare
och började äta. Hoff, min familj hann äta upp maten innan
ens husets värdar hunnit komma hem. Dom var så piniga!

Nåja, vaknade halv 9, ungefär. Jag har sovit som en prinsessa.
Typ 11 timmars sömn, de är inte illa :)

Midsommar till helgen... Jag jobbar. NÄHÄ!?
Hade varit gott att knäcka några öl... Men men.
Jag hinner med de en annan gång :)

Lite gammal bild. Haha jag ser så konstig ut.

Kommentarer
Postat av: mamma

hi hi, vilken mardröm :o)) skulle vara typiskt vår klumpiga familj ;o)... eller kanske inte nåmer;o))

Härligt att höra att du får sova så skönt ibland, love you

2011-06-23 @ 10:42:59
Postat av: tina

kolla gärna in min blogg :D

Och rösta gärna på min klänning jag skapat för nelly.com :D

2011-06-23 @ 11:13:55
URL: http://nattstad.se/tinaandersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0