Älskade lillasyster.

Jag vill att ni ska veta att min lillasyster Lotta är i Thailand JUST NU.
Jag saknar henne, det blir så när man älskar någon som man vet
är jääääätte långt borta. Jag hade också velat vara där nu.
Med hela min familj och med min andra familj, Tonys lilla familj.
Nu sover nog min lillasyster, hoppas att hon inte är rädd och har haft
svårt att somna eller något sånt. Hörru Gud där uppe i himmelen,
nu när jag själv inte kan se efter min lilla, lilla, lilla lillasyster,
så kan väl du vara schysst och se efter henne åt mig i tre veckor?
Se till så hon inte skadar sig. Hon ska komma tillbaka med fina
presenter till mig utan en enda skråma. Inte-en-enda-skråma!
Hon ska vara i samma skick som innan hon åkte, bara lite brunare,
solblekt hår, utvilad, ha mycket att berätta, längta tillbaka och vilja
spara till ännu en resa till samma land.
Så snälla Gud, håll ett extra öga på min sötaste lillasyster jag har!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0