God morgon!

Jag är redan vaken. Skönt att vakna tidigt, fast jag jobbar em idag.
Jag gick och la mig igår vid 21 och läste bok.
Släckte lampan strax efter 22 och somnade ganska så direkt.
Vaknade inatt vid 4-5 tiden och tänkte stiga upp, för det kändes
som att jag sovit jätte länge, hade ju sovit ca 7 timmar.
Jag var pigg men fortsatte att sova. Så knäpp kan jag ju inte
vara så jag stiger upp så tidigt.
Så jag vaknade typ 10 över 7 och här sitter jag med morgonprillan i käft.
Guuud vad jag älskar att jobba förmiddagar så att jag får normal
sömn. Normala tider att bli trött. Normala tider att vakna.
Normala tider att äta. Ja, allt. Det gillar jag skarpt.
Direkt efter att jag slutat ikväll så ska jag lägga mig!
Här ska ingen sömn gå förlorad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0