Jag bah drar lixom

Snart, kanske på en timme eller så så drar jag till byyyyyyyn.
Fan vad det ska bli skönt att åka hem.
Det var ju ett bra tag sen jag var där, jul och nyår!
Sjukt att jag inte varit där på så länge, det händer typ inte, daaaah.
Det blir ingen skoter för mig iår heller.
Jag tror jag ska lägga pengar på annat istället.
Men nästa år. DÅ SKA JAG KÖPA MIG EN SKOTER, hör sen!

Jag kan ju inte köra med den här skrothögen jämt.
Som förövrigt är sönder också. Men den är rolig att köra med :D
Men jag vill ha lite mer fart ;)
Haha, ser ut som att jag har värsta hamstertänderna på denna bild,
men det har jag inte, nåja, bättre än typ inga tänder alls :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0