Kaktusar

Städat och fint här hemma nu. Eller det var ju ett bra
tag sen jag var klar med det. Men ändå.
Det gick lite söligare att städa idag eftersom jag fick ett samtal
av en av dom bästa. Städade samtidigt, så gott det gick.
Men jag klagar inte, absolut inte. Hann knappt märka att
jag städade.

Jag stack mig just på en av mina kakrusar.
Alltid när jag ska flytta krukorna, eller bara röra med
handen nånstanns nära dessa växter så är det självklart
att jag alltid sticker mig på dom och får stickor i händerna.
Inte skönt!
Men det är så när jag är en obotlig klant.

Snart ska jag iväg.

Är det varmt ute eller är det lurens väder?
Solen skiner. Det kan vara iskallt för det.
Ska föra sopor så då får jag reda på vad det är för väder där ute.
Smart girl #1.
Tjabba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0