Måndag kväll.

God kväll dagboken.
Ännu en jäkligt bra dag börjar glida mot sitt slut.
Nu när jag är ledig så är jag uppe lite för sent.
Men jag ska faktiskt lägga mig snart, jag är trött och vill
fortsätta vakna tidigt på morgonen, det är underbart och underskattat.

Jag har käkat vitlöksbröd idag. Ingen hit tycker min karl.
När han kom hem sa han att jag luktade konstigt.
Inte äckligt. Bara konstigt och han visste inte riktigt vad det luktade.
Själv kände, eller känner jag ingenting. Uuuh.
Sen frågade han vad jag ätit idag så sa jag att jag ätit vitlöksbröd,
då sa han jaaa, det är ju det du luktar, fan vad det luktar äckligt!!!!
Så kände han min äckeldoft på långa vägar, typ bara vi är i samma rum.
Jag känner mig äcklig.
det värsta är att jag inte känner något själv, haha.

Guuuud vad jag saknar mitt långa hår...
Saknar att ha en knut på hjässan. Min favvofrilla.
Åååååh.
Man inser inte vad man har förrän man förlorat det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0