Snus å de

Inte bra att äta för mycket vitt bröd. Min mage blir rund som en boll.
Plus att det inte känns bra i magen. Känns...proppfullt. Utan att känna
sig så där mättad som man blir när man äter mer fiberrikt.
Men det är ju så gott med vittvittvittvitt bröd :D

Mitt älskade snus är inte lika gott som det har varit.
Det smakar annorlunda. Jag blir inte lika sugen på snus
nuförtiden som jag har brukat. Men likförbannat snusar jag
lika mycket som vanligt. Nu tycker jag mest att det är ivägen.
Sätter in en snus, spottar ut den ganska snabbt för att det inte känns
lika bra som vanligt. What´s wroooong with me???
Jag älskar ju att vara en äcklig snuskärring med bruna trolltänder :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0