Nu är jag igång igen

Se, andra inlägget på jätte kort stund, W O W !

Men jag har glömt hur underbart det är att sitta och prata
med någon (bloggen) som bara håller med och inte kan säga emot.

Jo, jag hade planerat en del nu i maj månad som inte kommer bli
av och efs det inte ska göras nu så kan jag spendera pengarna på annat.
Som kläder. Jag behöver kläder. JAG HAR INGA. Jo, jag har, men bara jätte fula klädor.
Ibland är det skitdåligt att ha syrror i samma strl som en själv.....
Jag vet att ni har tagit mer kläder än ett linne och min svarta tröja.
I KNOW!




Kommentarer
Postat av: nina

men det har jag inte din lögnerska! dom är i byn jag lovaaaaaar.

2011-05-22 @ 23:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0