What theeeeee....

Bara för att jag verkar ha många trogna läsare som besöker denna sida
varje dag, för att se om jag skrivit något, så tänker jag skriva något.
Men vad?
Det är ju de som är kruxet!

Ni ska se att jag snart har skrivit en hel novell.


Jag gillar en låt, Adele-Rolling in the deep
När jag bara hörde den på radio så trodde jag att
det var Amanda Jensen. De hade kunnat vara hennes låt.
Adele har många bra låtar som jag gillar. Najs, najs.

Har ni hört talas om sperminator? Rimmar på terminator....
Arnold.

Finns det någon kändis som inte juffsjuffsar runt med andra
när man redan har en partner? Om jag var kändis
i LA så skulle jag absolut ha en detektiv efter min partner.
Fast det kanske jag redan har gjort, fast jag inte är en stjärna i lalaland?

Nää, jag vet, jag är väldigt ointressant.
Återkommer. Jag lovar!

Och goa underbara våren är över, för denna gång.
Nu är Kiruna extra grått och tråkigt. Maj månad kan vi skippa här uppe va?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0