Bebisen.

Lillskrutten i magen håller på att buffa sig i min mage. Nu känner man verkligen hela skrutten, inte bara små sparkar. Roligt, lite obehagligt, mysigt och många ggr får jag ont, då revbenen verkar vara kul att sparka på.

Nu när h-n lever om massa så funderar jag ibland om h-n vill komma ut eller vad det är frågan om.

På nått sätt känns det som att det är en rätt så lugn bebis, känns inte alls vild som många brukar säga om deras barn i magen. Vi får se sen vad det är för rackare vi har att göra med :) H-n vaknar alltid till liv vid 23 tiden och börjar röra sig i massor. Hoppas h-n har det bra därinne och längtar efter mig lika mkt som jag längtar efter h-n :D

Min kula till mage är rätt så söt ändå.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Din mage är så jävla gullig.. åååå, tänk det är inte alls länge kvar nu Lisa :D

2011-11-19 @ 13:04:44
Postat av: Lisa

Sv: jaa visst är den :D

Nä hörru, det är verkligen inte länge kvar nu för oss, spännande ! :D

2011-11-20 @ 16:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0