Gravid kvinna på krogen.

I lördags var jag på krogen med några stycken, först hade vi lite fest hemma hos oss, jag var inte taggad då jag var trött och så hade jag inga snygga kläder då allt var smutsigt och festen var oplanerad så jag hade inte hunnit köpa något fint heller.

Träffade trevligt folk och så var det skitkul att kolla på alla som klätt ut sig, haha allt hittar dom då på :) bananer i pyjamas, Mario, avatar och självklart fanns det även många brudar som var porriga nunnor, army girls, sjuksköterskor osv. Jätte kul att så många klädde ut sig helgen till ära. Jag älskar sånt där med utklädnad. Nästa år ska jag också klä ut mig!

Det jag ville komma fram till var att jätte många kollade konstigt och snett på mig och min gravidmage, precis som att folk trodde jag var ute och söp!
Jag är inte den som bryr mig desto mer vad folk tycker och tror om mig men det kändes inte kul när man såg många dömande blickar, jag önskade nästan att jag hade ett plakat på mig där det stod typ "ja jag är nykter på krogen, nej jag dricker inte alkohol när jag väntar barn". Eller så trodde folk att jag klätt ut mig? Haha. Jag var inte snygg, såg ut som en kvinna som var gravid och påväg på begravning. Det insåg jag när jag kom till krogen... Då ville jag hem :D

Jag i lördags på (begravnings?) fest.

Jag måste ju erkänna att begravninsklänningen fick mig att se väldigt slank ut med en lite kula på magen :D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0