Gravid vecka 30! (idag +1)

Bilder från igår, vecka 30. Jäkla!
Kul när man lämnat 20-talen och går in i 30-talen :D
Nu känns det så mycket närmare till allt.
Vecka 30, vecka 30, vecka 30 :)
Och idag är det vecka 30+1, tiden går :D








På den här bilden ser man vilket FETTO jag blivit, fyrkantig och STOR.
Sen behöööver ni ju inte ge mig massa komplimanger för att jag är så
himla jäkla snygg :D
Haha, jag måste nästan lägga in ett filmklipp som T filmade för
nån dag sen när jag sitter med morgonrocken på och käkar godis
i soffan, hahaha där ser man också vilken jävla gris jag blivit!


Kommentarer
Postat av: olle

satan din navel har släppt från ryggraden. precis som min.

2011-11-12 @ 03:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0