Jobbiga typer.

Hofffffffff vad jag blir less på människor.
Nej jag är självklart inte perfekt eller glad och positiv precis jämt.

Men då finns det dom extrema.
Dom som ser negativt i PRECIS allt.
Det finns alltid något dåligt, även i något som från första början är positivt. Hur gör ni? Hur orkar ni? Hur kan ALLT vara så dåligt, alltid? Inte är det så konstigt att minsta lilla förkylning är jordens undergång för er när ni har världens sämsta, negativaste inställning på allting. Inte är det så konstigt att allt blir extra jobbigt för er då. Ni kanske har haft det för lätt? Inga ansvarskänslor? Hur kan man välja att leva med så mycket negativitet runt sig när man bara behöver ändra sitt eget tänkande litegrann? Ja, så säger jag som fått ta några jävligt hårda smällar på bara några månader. Ryck upp er för fan, ingen kan ta er på allvar.
Livet går åt hela tiden, varför slösa på det till att göra ALLT så jävla negativt?

Säger ännu en gång att jag inte heller alltid är gladast, men ni som ser negativt i allt. Ho ho jaja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0