Ledig torsdag.

God morgon.

Det var lite segt att somna igår då jag har en del att tänka på...
Men tillslut somnade jag och sov riktigt gott hela natten förutom när
jag vaknade av att jag hade ont i mina torra, knapriga, såriga händer.
Det blir ofta så illa att jag inte ens kan sträcka ut på fingrarna,
dom blir krokiga och jag ser ut att ha en gammal häxas händer.
Jag gick på toa och pinkade i förebyggande syfte,
försökte kämpa ut det sista från mirakelsalvan, på med mussevantarna
och sen försöka somna om igen...vilket inte var det lättaste då tankarna
började snurra igen. Men jag kunde somna om tillslut och sov gott
ända till klockan åtta. Fan vad det är lyxigt och skönt att INTE vakna av ett skrikande alarm.

Idag går jag in i v.29.
Jag tyckte att det var jätte nyss jag skrev inlägget om v.28.
Så tiden går riktigt snabbt hörrni :)

Jag har fotat dagens mage så snart slänger jag in lite bilder här också.

Blogg-appen funkar inte för mig idag heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0