Så jävla skönt att slippa dig!

Jag har (hittills måste tilläggas så ingen säger -vänta du bara) haft en bra och lättsam graviditet (ja, hittills) och det är jag tacksam för. Nej, jag har inget att jämföra med men jag vet ju hur kvinnor kan må och vilka jävliga besvär många kan få. Så jag kan inte klaga.

En sak som är så jävla skönt med att vänta barn är att jag slipper äckliga mensen. Jag hatar verkligen den. Och äckligt är det också. Jag ser inte framemot detta blodbad. Blöder man inte svinlänge efter att man fött ungen också? Hoff, dags att läsa på lite kanske :) Jag är så obildad man bara kan bli.

Jag igår på morgonen.
Låg och drog mig till halv 11 eller nåt sånt, skönt!


Kommentarer
Postat av: nina

ja kanske 3 veckor eller mer om du har tur och värre luktar det och hemskare heter det; avslag. MMMMMMMMM!!!!!!

2011-11-04 @ 14:14:56
Postat av: Lisa

Nä men fy fan

2011-11-04 @ 14:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0