Strunt.

Lillisen känns mest på höger sida, jag gissar på att det
är benen som ligger där för NÅGON verkar ha hittat mina revben.
Samtidigt som det känns sparkar (som jag tror det är) så känns det
rörelser på vänster sida också, det är kul att det inte bara känns på ett ställe.
Då vet man att den inte bara är en liten klick längre :D

Nu börjar h-n sprattla där inne.
Jag har fått känslan av att krypet där inne är ganska lugn av sig.
H-n rör sig mycket och ofta men ändå känns det som att det
inte är en hel vilding. Nåja, vi får se vad det är för en typ om
inte allt för länge. Hoppas jag.

Jag har i af gjort plats för spjälsängen i sovrummet.
Skjutit in sängen och tagit bort ett sängbord.
Det är större plats mellan sängen och väggen än
vad det ser ut att vara. Jag skulle vilja köpa en
lite mindre matta att ha där mellan sängen och
där spjälsängen ska stå.




Nä, sova var det.
Tjarrå, hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0