Torsdag.

God morgon.

Jag slocknade som ett ljus igår.
Vi låg och pratade en stund sen släckte vi lampan och jag somnade nog så fort jag stängde ögonen. Jag har sovit sjuuuukt gott inatt, det är inte klokt hur bra man kan sova, bytte sängkläder igår också och det slår ju aldrig fel.

Jag har alltid, alltid sovit längst in mot fönstret och min man har alltid fått sova närmast dörren ifall nån tjuv eller monster kommer så han skyddar mig, det är mer tryggt att sova längst in. Men nu har vi vart tvungen att byta plats då jag behöver upp och pissa om nätterna och jag är inte så smidig längre så då blir det bättre att T får hoppa ur sängen EN gång sen när han stiger upp än att jag måste tjorva (ibland) flera ggr/natt. Vi har sängen intryckt mot väggen då vi gjort plats för spjälsängen.

Nu ska jag ligga i sängen ett bra tag och njuta av ledigheten och sköna sängen. Senare lägger jag upp dagens mage :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0