Tråktråktråk.

Om gravida kvinnan (jag).

Att sitta längre stunder gör väldigt ont i ryggen, oftast. Får jag inte ont i ryggen så är det någon som trycker sig upp mot revbenen och gör det obekvämt för mig på de viset istället eller också. Ibland kan jag sitta hur bra som helst.

Nu är magen så stor för mig så den är ivägen när jag tex är på toa. Fan inte är det lätt att torka sig när det känns som att jag nästan inte når, haha!

Bebisen har vänt sig med huvudet neråt, h-n har varit vänd dom 3 senaste gångerna när bm känt, så h-n ligger nog kvar så tills de är dags.

Annars har ryggen blivit bättre.
Det är som mest när jag sitter så det är ju jäkla skönt.

Igår tvättade jag upp massa baby saker, lakan, kläder, sängkläder, filt och kräklappar. Det gör så jag längtar ännu mer och idag skruvar vi upp spjälsängen och jag tänker bädda klart så får pjuklarven komma. Fast vi har inte färdigt allt än heller, småsakerna är kvar än. Det känns som lite trist när vi inte ännu fått något större hem.. Men de kommer tids nog :) men jag vill ha nuuuuuuuuuuuuuuuuu!

Nä, de är dålig uppdatering här för att jag tycker inte jag har något roligt eller intressant att skriva. Helt dött i hjärnan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0