Uppdatering om de ena och de andra.

Jag har fortfarande ont i ryggen och det är synd om mig. Har även fått väldigt ont i nacken också. Tur och skönt att jag är ledig imorgon.

Vi har nyss städat hemmet och nu är det rent igen. Också skönt.

Jag vill ha ett större hem nu.
Kul att det finns så många lägenheter ute nu. Kul att en lägenhet och hus kostar äckligt mycket i denna stad. Kul att hela jävla stan är ute efter större boende just nu. Skitkul. Jag blir svinglad av att tänka på de också.

En del dagar är väldigt jobbiga.
Just nu är jag lite deppig.
Jag har mycket att tänka på och ibland måste jag vara ledsen över vissa saker.
Det tråkigaste är att jag inte känner mig som ett bra sällskap för mina nära och kära. Jag blir helt tom och har inget att säga. Förlåt, men snart blir jag nog bra igen. Det tar ett tag att läka. Jag känner mig ganska ensam fast jag vet att ni finns där. Det är svårt att förklara. Det blir lite upp och ner just nu bara och jag känner mig inte som mig själv just nu.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0