Pepparkaksfil.

God morgon!
Jag sov ända till halv nio, otroligt skönt att få sova ut.
Jag steg inte upp förrän halv tio, skönt att bara ligga och dra på sig.

Nu har jag svarat på kommentarer här på bloggen.
Jag svarar här i min egen blogg då det blir lättast så.
Jag är så seg med att svara för att jag ids inte göra det via
iphonen, jag gör det när jag sitter vid datorn istället-som nu.
Jag sitter så sällan vid datorn, så ni får ursäkta mig och tro
inte att jag är dryg när jag inte svarar ;)

Ni fick visst inga magbilder igår, sorry!
Men appen bråkade och var inte så schysst så den
ville ännu en gång inte att jag skulle bjussa på bilder.

Får jag rekomendera norrmejeriets pepparkaksfil?
Nähä, men jag gör det ändå.
Den är sviiiiingod. Först (för kanske 2 år sen?) gillade jag den
inte när min sambo kom hem med den, men sen kom jag på
att den SMAKAR som my little ponny-ponnysar luktade när jag var liten.
En del hade som lite doft i sig.
Jag smuttade på den då och då och nu är jag frälst. Mummmmmmsfillibabba.
Hur som haver så är denna fil skitgod och finns bara att köpa
nu runt juletider, så passa på :D





Köp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0