V.31+0

Då går vi in i vecka 31 då :)

Alldeles färska bilder.
Jag tror att jag många gånger haft dom där trollorna på
mig när jag fotat magbilder, hahaha, jag lovar att jag inte
har på mig dom hela tiden, jag har flera stycken likadana (favvosar)
och jag byter faktiskt trollor varje dag! Så ni inte tror jag är ännu
mer sluskig än jag faktiskt är.

Magen från olika vinklar.
På bilderna såg jag inte lika tjock ut som jag känner mig.
Det gäller att fota på rätt sätt :p
Igår sa min BM till mig att jag är så fint gravid, då sa jag att jag
känner mig stor som en flodhäst, då sa hon att jag inte alls ser stor ut.
Kul att höra sånt, men jag jämnför ju mig själv hur jag såg ut innan.
Hon vet ju inte hur jag såg ut före. Men det är ändå kul att höra fina
saker om sig själv fast man är tjock som en julegris :)
Bara äpplet i mun som saknas.

När jag ändå skrev att jag var hos barnmorskan igår så kan jag ju
berätta att allt såg bra ut, magen växte som den skulle, hjärtslagen
på skruttis lät också bra. Just när vi var där låg h-n med huvudet neråt
och resten av kroppen var mer på vänster sida, tycker det syns på tredje
bilden, magen är som lite sne. Mitt blodtryck var ännu lägre än vanligt
och blodvärdena hade sjunkit, men inget av det är farligt.
Ofta när dom kollar mitt blodtryck säger dom typ.
Oj vilken lågtryckare du är. Du måste vara yr nu va?
Nu hade jag 80...genom...nått :D
Det är inte konstigt att jag är kall och frusen jämt och blir lätt yr
när jag reser mig upp lite för snabbt.
När jag har så lågt blodtryck så brukar jag tänka att jag kanske håller
på att avlida, pulsen dör ut. Nä, nu blev det massa strunt.
Kolla på min tjockmage istället:







Här på sista bilden ser det ut som att jag somnat stående :D


Kommentarer
Postat av: sandra

FINA MAGEN! Det är så vackert med gravid magar så man blir nästan lite rörd ;) Jag är fjantig!



Jag har också dom där trosorna, älskar dom!! Så sköna!

2011-11-17 @ 11:59:14
URL: http://www.viskablifyra.blogspot.com
Postat av: Lisa

sv: Tack Sandra! :)

Jag förstår vad du menar, haha, jag är också en blödig typ, t om värre när jag inte är gravid :S



Ja, dessa trollor är verkligen sköna.

2011-11-17 @ 13:14:33
URL: http://mcitalo.blogg.se/
Postat av: Nina

Världens bästa trollor!!!!!!!!!

2011-11-17 @ 14:09:57
URL: http://ninavonkork.blogg.se/
Postat av: Lisa

sv: Preciiiis, är du inte glad nina att jag presenterade dig för dessa trollingar?

2011-11-17 @ 15:19:13
URL: http://mcitalo.blogg.se/
Postat av: nina

ja lisa väldigt glad över det! måste köpa mera så jag inte behöver gå i samma i 6 dagar

2011-11-17 @ 17:26:04
Postat av: lisa

sv: det tycker jag du ska göra!

2011-11-18 @ 09:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0