Zip it!

Det finns mycket man inte får säga ang. barn och uppfostran osv osv osv. när man själv inte är förälder. Visst förstår jag också att saker å ting blir annorlunda när man själv får barn, man ändrar kanske åsikt om en del som man tyckt innan också. Men jag tror även att folk utan barn kan se saker många föräldrar missar. Mycket är säkert lättare sagt än gjort. Men jag vet på ett ungefär hur min uppfostran av vårat barn ska se ut. Man har sett många varningsexempel i af om hur man INTE ska göra... :S

Så jag ska hålla mig att skriva om saker som jag tycker tills min lillis kommer ut ;)
När jag FÅR tycka något för många småbarnsföräldrar.


Kommentarer
Postat av: Peka

Haha, jag hade massor med..synpunkter (eller vad man ska säga) på bla barnuppfostran och..ja det mesta som hade med barn att göra långt innan Noa kom, och jag var väl kanske inte den som kunde hålla tyst..men jag försökte säga saker snällt iaf.

Jag hade nog också mycket tankar om hur jag/vi skulle göra men..Noa var inte riktigt den medgörliga typen.. Hoppas du får en som sover bra och är lugn så du slipper ge så mycet mutor ;) (som var en av dom saker jag absoluuut aldrig skulle ge..haha jovisst)

2011-11-23 @ 19:00:34
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: Lisa

Sv: fast de är nog skillnad att skriva på sin blogg vad man tycker än att lägga sig i andras uppfostran och berätta hur DU tycker det är bäst att göra för andra :S

2011-11-24 @ 11:27:07
Postat av: Peka

Fast oftast säger jah det inte åt nån personligen..tror jag :S

Nä, men man måste ju få skriva vad man vill.

Helst på sin blogg.

Men även om man tycker och tänker massa saker så hinner man nog ändra sig måånga gånger på det mesta :P

2011-11-25 @ 08:33:10
URL: http://pekasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0