4 kilos bebis

Redan fredag imorgon, jag gillar att tiden går så snabbt :)
För varje dag som går betyder att vi är en dag närmare bebisens ankomst.

Jag tror att jag bär på en bebis som kommer vara skit stor.
En riktig klump.
Jag själv vägde ju friska 3930g när jag föddes.
Så jag blir inte förvånad om jag får en 4 kilos baby.
Jaja, bara han/hon är frisk och mår bra så blir jag överlycklig.

Fan vad jag pladdrar om den där ungen hela tiden!
Jag ska lägga av. Det blir överdrivet mkt snack om det känner jag.

Idag var det v.27+0, imorgon v.27+1, tiden gåååååååår :)))



Kommentarer
Postat av: Peka

Äh bebis/gravidsnack kan man aldrig få för mycket av ;)

Det är ju som typ det enda som snurrar i skallen när man är gravid, så annars blir det väl inget skrivet isåfall :P

2011-10-20 @ 23:20:29
URL: http://pekasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0