Att åka eller att inte åka?

Imorgon är det fredag och jag är ledig helgen.
Jag har god lust att åka till byn samtidigt som jag
aldrig mer vill åka dit. Men jag kommer såklart
åka dit igen. Jag har ingen lust bara att åka dit
och veta att man inte kan hälsa på mommo :(
Fy fan. Jag väntar på att hon ska komma tillbaka fast
jag vet att det kommer hon inte göra.

Jaa, hur som helst så saknar jag mor min och så verkar
det som att resten av syskonskaran är på väg hemåt till helgen.
Och vi har ju alltid roligt när blå huset är fullsmockat.
Jag ska höra vad min man säger,
han ska få bestämma vad vi ska göra till helgen.




Kommentarer
Postat av: Anonym

ååå jag saknar er såå, komselikomm:o)))

2011-10-13 @ 16:20:07
Postat av: lisa

aah kanske kommer :)

2011-10-13 @ 21:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0