Ensam lördagsmorgon

God morgon. Jag vaknade faktiskt halv nio idag, värsta sovmorgonen :)
Men jag gick ju och la mig vid typ halv 3 (?!?!?! helvete asså!)


Hoff, det är så trist när min man jobbar.
Hur kul är det att vakna helt ensam en ledig helg? :( Inte roligt alls.
Jag saknar min man skitmycket.
Vi träffades inte ens igår, shit, inte undra på att jag saknar min gris.
Åååh, så är det jätte länge tills han slutar.
Vad fan ska jag göra hela dagen?
Det är väl idag som jag får ha min ensamma Lisa dag.
Städa, äta....och kanske...spela sims?
Det kräver ju sin tid och tid, det verkar jag ha idag.
Nu ska jag nog ta en städning, jag har ingen lust, men det bör göras.

Tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0