God morgon

Jag sov så gott inatt igen. Enda problemet var att jag vaknade klockan 2 för att mina dumma händer som varit så torra började klia. Jag sökte salvan en stund men hittade en skvätt tillslut så kunde jag somna om igen. Det är hemskt när det kliar sådär, man håller på att få psykbryt! Tur att jag har bra salva och bomullsvantar, haha jag ser ut som mussepigg när jag har dom där vantarna på mig.

Jag åker nog till byn idag.
Men jag vill inte lämna min sköna säng.
Jag bestämmer mig snart.


Kommentarer
Postat av: lotta

Jag har haft kliande äckliga händer i över en månad. De vägrar läka, men det ska bli ändring nu i helg när jag får min salva som jag glömt i byn. Och du ska till byn lisa, säger det inte bara för att jag ska få skjuts dit, det är bara mycket roligare när du är där också :) och jag vet att du inte riktigt vill åka, jag vill inte riktigt heller, men så tänker jag på vad och vilka som finns där

2011-10-14 @ 10:49:18
URL: http://hellete.blogg.se/
Postat av: lisse

Jobbigt med c* händer...



men jag åker så du behöver ikke oroa dig :)

2011-10-14 @ 11:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0