I used to be fat









(På dom två första bilderna i utlandet, jag minns hur tjock, äcklig och obekväm jag
kände mig i bikini...)

Tänk att jag alltid tyckt att jag varit lite småtjock och rund...
Kollade igenom några gamla bilder och inser själv hur sjukt det kan bli.

Jag kollar på bilderna och tänker shit vad (nästan äckligt) smal jag var!
Varför tyckte du inte om dig själv Lisa? Varför var du inte nöjd?
Varför har du gått omkring och mått dåligt över din "tjocka" kropp?

Jag tänker också att fan vilken fet padda jag blivit nu,
jag längtar tills jag ska bli så där smal igen.

Kluvna tankar, precis som vanligt.

Och alla som känner mig vet att jag aldrig bantat eller tränat speciellt mkt.
Enda jag gjort och försöker göra är att tänka på vad
jag stoppar i mig. Godis och allt som är sött sött sött
har jag alltid ätit mycket av.


Kommentarer
Postat av: Tina

Du skrev att du vägt 52... det är min drömvikt typ..

2011-10-20 @ 17:51:27
URL: http://twitter.com/tinoolino
Postat av: Lisa

Sv: Ääh, det var inte så märkvärdigt :) Du är fin som du är!

2011-10-20 @ 21:09:42
URL: http://mcitalo.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jag tycker då att du ser jääääätte sund och frisk ut som gravid :) hade jag fått välja hade jag alltid velat väga över 50 kg även som ogravid..

2011-10-20 @ 21:44:17
Postat av: Lisa

sv: Ååå, tack Åsa :) Svårt att inte se sund ut med 10 kilos extra övervikt :D haha närå, men tackar.



Men hur hade du sett ut om du vägde så mkt för din lilla kropp, du är ju så fin precis som du är :)

2011-10-21 @ 08:18:51
URL: http://mcitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0