inget speciellt

Jag hade fått iphonen idag om jag hunnit på telia och kirrat
ett mindre sim-kort. Jag gör det imorgon istället.

Jag har nyss ätit mat, makaroner och baconsås, det var gott jag blev mätt.
Uppdrag slutfört, typ.

Bebisen rör sig i magen. Mest på höger sida nu.

Jag oroar mig lite för hur stor min mage ska bli.
Det kommer se ut som att jag har en badboll innanför tröjan snart.
Alltså en sån där mega stor badboll.

Nu orkar jag inte sitta vid datorn längre för jag får ont i ryggen.

Jag tänkte faktiskt ta och kolla tv.
Eller mest hoppas jag på att jag får lira WF :D
Jag är uuuuurusel på det och förlorar hela tiden.
Så är det när man har supit för mycket i sina dar och är hjärnlös.
Du blir dum i huvvet.

Alla som vill vinna kan spela med mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0