iPhone

Blogg.se-appen har inte velat funka ikväll, tyvärr.
Har ju ny iPhone nu. 4 s? Kanske den heter.
Min man kom på att han inte behöver den nya så han behöll
sin "gamla" så jag fick den ny nya :D
Jag hade svårt att ta emot den och har sagt att vi kan byta
sen om han vill ha den nyaste, att jag kan betala osv osv... 
Men han tycker jag ska ha den nya för kamerans skull, då han vet att jag gillar att fota.
Tänk att man kan bli så lycklig av en pryl. Tusen tusen miljoner tack älskling!
Jag tror han hoppas på att få en snällare kvinna :D
Jag tror inte det kommer hjälpa... muhahaha.

Det första jag fixade var foto-appar. Såååå kuuuul jag dööööör!
Jag älskar verkligen att leka med bilder, det är så jäkla kul :D
Och nu (så länge blogg-appen funkar som den ska) kommer jag
nog smocka in massa bilder väldigt ofta här på bloggen då det
är så himla smidigt nu för tiden :)
Kul kul kul kul.

Nu ska jag hoppa ner i sängen brevid min karl.

Lisa bilder från idag, prov-gjorda med olika appar.
Haha, ni kommer inte känna igen mig i verkligeheten när
jag förvränger alla bilder på mig själv hädan efter!

Tips på någon bra, rolig foto-app?







Kommentarer
Postat av: Tina

Inte lite avis;P

2011-10-27 @ 13:48:17
URL: http://twitter.com/tinoolino
Postat av: Lisa

sv:hehe, skaffa :D

2011-10-27 @ 15:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0