Mat är gott

Hej, jag sitter hos syster och vi har ätit värsta frukost-lunchen för nån timme
sen och jag är fortfarande sviiiinmätt. Jag glupskade i mig lite väl mycket.
Men jag är en sån där som känner mättnaden lååångt efter att jag ätit.
Vilket är skitdåligt och jag glömmer alltid bort det också.
Till frukost-lunchen åt vi smarriga frallor, nybakt bröd som systers karl bakade,
gott pålägg, gurka, paprika, mjukost, te, juice, yoghurt och frukt.
En riktigt fet frulle helt enkelt, gott var det och som sagt är jag ännu skitmätt.
Åt lite för mycket. När jag rapar är det fortfarande som om det vill komma ut, haha.
Få se vad min mage säger när den fått så här massa vitt bröd helt plötsligt.
Äter sällan det.
Men gott var det och fler gånger ska vi slå till med fetingfrulle :D

Jag just nu. Skit snygg. Söndagsläcker, grrrrr.
Osminkad och allmänt ofixad från topp till tå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0