Morgon

God morgon.
Halv åtta vaknade jag efter en SKIT natt, fyfan.
Jag har vaknat hundra ggr, inte legat bekvämt,
magen har gjort ont så då vart det ändå svårare att ligga bra.
Ont i axlar och rygg hela natten lång, usch.
Nu när jag är vaken gör det inte desto mer men ni vet på
natten när man sover så dåligt vill man bara skjuta sig.
Nu har ju jag många, många timmars bra sömn på nacken
så det är inte hela världen med en risig natt. Haha.

Bilder.
På mig själv. Kul tycker jag.
Men det är sällan jag blir riktigt bra på bild.
Har jag 50 bilder att välja bland så är det kanske 5 st som är bra.
Jag tycker att jag är mycket finare i spegeln än på bild.
På bild ser jag bara så ful och uppstoppad ut.
Nångång, väldigt sällan, får jag till en skitbra bild.
Jag är helt enkelt inte fotogenisk men får till det ibland :)
Inte här dock. Jag lovar att jag säger till när (och om) jag lägger
ut en bild där jag tycker jag blivit riktigt bra. Ok?



Nää, jag skrev inte det där för att jag vill att nån ska säga "men åå du blir ju jätte fin på bild ju".
Jag skrev det för jag vet vad jag ser och jag vet vad som är bra och inte.

Kommentarer
Postat av: Tina

Tycker också det.. man ser alltid bättre ut i spegeln änn på kort.. då blir man så stel å tråkig..? men vissa bilr typ bättre på bild haha

2011-10-12 @ 19:16:44
Postat av: Lisa

sv: Jaa, men bättre att man tycker man är finare i spegeln än på bild :) hur kul är det att vara finare på en bild än i verkligheten? :p

2011-10-13 @ 11:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0