Torsdag

Ja men god kväll. Jag är trött och ska snart lägga mig. (Nähä?)
Idag gick jag på järnia och beställde vagnen, den kommer v. 49-50.
Tack alla för era tips, det betydde faktiskt jätte mycket för mig inför
valet av vagn.
Hur ska jag veta något om barnvagnar ?
Så all hjälp från olika håll och kanter uppskattas verkligen.
Det här är ju saker som jag inte vet så mycket om :)

Tack vare allas medverkan i mitt vagnval så känns det bra med vagnen vi valde.
Det blev en emmaljunga city cross, den verkade och kändes bra.

Liggdelen i "white leatherette", jag hade verkligen velat ha det i brunt.
Men men man kan ju inte få allt :D



Sittdelen skulle vi egentligen ha i helsvart men då var det ju så
att man bara fick det svarta chassit till vissa färger så jag valde
den här. Färgerna är tydligen inte riktigt som på bilden så v.44 ska jag få
komma till järnia och se hur dom vagnarna ser ut, för då kommer
det in en sån, så jag har chans att byta till en helsvart då om jag känner
för det :) Jäkligt bra service på järnia, stort plus, det gillas!




Kommentarer
Postat av: Peka

Men du har kollat/känt på däcken va?

Dom är ju lite plastiga..kan vara lite trögt att köra på snö... Gummidäck är lättare att köra med på snån. Men man slipper ju få punka iaf med dom där däcken.

Usch vad dum jag är som skriver så fast du redan beställt, men jag gissar att det går att ångra sig ;)

2011-10-20 @ 23:23:36
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: Lisa

sv: Jaa, jag har ju självklart kollat däcken också. Hon på järnia och en som haft en sån vagn sa då att det inte är några problem med däcken på snö, det funkar jätte bra.

2011-10-21 @ 08:21:56
URL: http://mcitalo.blogg.se/
Postat av: Peka

Okej, jag har ju bara haft såna däck på min trehjuling, så det kanske är annorlunda när det är 4 :) Så är den väl lite lättare också :)

Den där vita är ju skitsnygg förresten! Men..blir det svart chassi till liggdelen då också? Coolt isf :P

2011-10-21 @ 20:57:31
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: Lisa

sv:Ja det blir ju samma chassi.

2011-10-22 @ 08:29:22
URL: http://mcitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0