Grisen är i v 26

V.26 idag alltså. Härligt att det går framåt och inte bakåt. Haha jätte kul.
Men än känns det som att det är så jäkla länge tills det
ska komma nån jäkla bebis, fan hundra år.
Det vore ju skönt om man kunde sluta tänka på bebisen
nån gång så skulle inte tiden gå så sakta.
Som när man längtar till jul, man kan ju försöka att
inte tänka på det så ofta så vips är det jul. Fattar ni?
Men bebisen kan jag ju inte sluta tänka på varje dag hela tiden.

Här är några bilder jag tog nyss. Just efter att jag tagit bort sminket.
Smart!
Jag hade ju kunnat vara klyftig och fota innan ist.

Jag slänger in flera stycken för jag tycker att magen ser så olik
ut på varje bild. Så har jag ju fått knapp-navel också :)
Den fick jag typ i v.16. Nu är den bara framme när jag
är jäkligt mätt och/eller när jag är pissnödig.
I detta fall var jag mätt som en gris.









Kommentarer
Postat av: lotta igeeeen

Längtar så mycket tills bebisen kommer ut! Vill hålla det lilla grynet i min famn nuuu!

2011-10-14 @ 10:54:01
URL: http://hellete.blogg.se/
Postat av: Lisse

Skönt att ni känner så och att dte inte bara känns jobbigt ;) gissa om jag längtar då? haha



Sååå längesen "vi" hade en bebis i familjen... tänk Solis är snart 2 år....!



2011-10-14 @ 11:24:38
Postat av: Julia

HUR har jag kunnat missa det här?! :O

GRATTIS i massor!! Gudars så roligt. :D

Och jättesöt mage har du.

2011-10-14 @ 13:40:09
URL: http://martajuliavictoria.blogg.se/
Postat av: Lisa

sv: Hahaha Julia! :)

Tack så himla mycket det ska bli jäkligt roligt :)

2011-10-14 @ 15:26:02
Postat av: Eve

Vilken fin mage du har! Nästan så jag oxå vill ha en till bebis. Men bara nästan..

2011-10-14 @ 19:07:23
URL: http://nueva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0