Vars sitter felet? I huvudet eller i spegeln?

Hahaha, här var jag typ i v 16-18 och tyckte att jag blivit såå tjock!
Jo, jättetjock säger jag nu när jag verkligen fått en kula på magen
och väger mer än jag någonsin gjort i hela mitt liv.





Här är bilder när jag senast är i v.12, om ens det.
Gravid på alla bilderna.
Min mage hade blivit lite större (hur liten var den inte innan!?) och
jag var rädd (hahaha) att någon skulle se på mig att jag väntade barn.
Jag har ju varit skitsmal?
Hur kunde jag missa det?
Innan jag blev gravid vägde jag 52 kilo och tyckte jag behövde gå ner i vikt.
Jag säger bara shit pomfritt!
Liiiiiiite kass självbild man kan ha på sig själv alltså.
På sista bilden ser jag nästan sjuklig ut och där gick jag på stranden och kände mig tjock.
 




Kommentarer
Postat av: Katja

Vad är det för text du har på höften typ?

2011-10-20 @ 22:05:06
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/
Postat av: lisa

sv: en, inte färdig, snutt från en låttext.

2011-10-21 @ 08:16:52
URL: http://mcitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0