Vagn

Jo, vi var och kollade vagnar idag.
Vilken djungel!
Jag såg för nått år sen nån som hade brunt skinn, eller vad det
nu var för material, skinnliknande i af, på sin vagn, en ny alltså,
inte en gammal rutten. Det tyckte jag var skitfint och hade velat ha det.
Men det fanns inte. Men det viktigaste för mig är att den är liten och lätt.
Och fin såklart! :)
Tack alla ni söta för era tips, det verkar bli en emmaljunga för oss med :)
Vi har inte bestämt oss helt och hållet ännu, men innan veckans slut ska det vara fixat.
Skönt!
Då är det bara resten kvar :D
Men vi hiiiiiiinner ;) Haha.

Bebisen sparkar på inne i magen och är rätt så rörlig just nu.
Så spännande jag dööööööör :)

City cross, (är det så man säger så ni förstår vad jag snackar om? haha) tror jag att vi ska ta.
Men jag är inte säker ännu.
Någon som vet något om den?
Är den bra? Bra i snö? Lätt?
Finns det något som är riktigt dåligt med den?
Har för mig att hon på järnia sa att den var lättst (i vikt,kg alltså).
Men jag tyckte den var lite ful, haha och kändes klumpig på något sätt.
Fast den var minst. Åååååh, jag vet inte, måste det vara så svårt?
Jag vill ju inte upptäcka sen att jag gjort ett misstag lixom :)
Det är ganska många kronor vi snackar om här...
Färg har vi ännu inte valt, men det blir enfärgat och så stilrent som möjligt.
Jag vägrar ha massa olika fula färger på min vagn.
Kvinnan på järnia var jätte bra på att berätta om vagnarna men jag vill
ändå gärna ha åsikter från någon som verkligen provat på att leva med en sån här vagn!
Haha... och ni som INTE valt city cross, varför inte?
Hjälp mig!

Kommentarer
Postat av: Tina

Har ju inga barn men el större erfarnhet av vagn, meeeeen På jobbet drar jag ju runt vagnar, lägger barn i dem osv.. så snart borde jag lära mig vad som är brqa och inte jag med...

det är ju en djungel helt klart...

Men viktigaste jag tänkt på är att dem ska vara lätta, å lättstyrda, å lätta att lägga barnen i å att man känner att de ligger bra.



:) Ska titta på jobbet vad dem heter som jag gillar bäst;P

2011-10-18 @ 23:10:46
Postat av: Li

Vi köpte emmaljunga edge duo combi åt Melwin, den var superbra och dom ligger verkligen som kungligheter i dom :) men jag kommer ihåg att jag hade velat ha just snäppet mindre och just snäppet lättare så hade det blivit ännu bättre och jag har som för mig att city cross är just det, så jag hade nog valt en sån faktiskt :)

2011-10-19 @ 07:05:10
Postat av: Lisa

Sv: Ja men Tina, det är ju en ganska stor erfarenhet tycker då jag :) Precis, dom ska funka bra och vara bekväma :) Haha gör det ;)



Li: Okeeej, det lät ju bra, då är det nog city cross som vi väljer :) Självaste korgen är ju också mindre men tänker att spädbarn gillar ju att vara väl "inpackade" så det vore ju inte vara något dåligt.

Tuuuuusen tack för hjälpen! :) Nu känns inte det livsviktiga beslutet lika jobbigt längre :P



2011-10-19 @ 13:23:35
URL: http://mcitalo.blogg.se/
Postat av: blivande mommonigen

finns så mkt fint, den ska väl vara lätt att fälla ihop...så gamla mommor o fammor kan fälla ner den när ni ska bila;o)

2011-10-19 @ 15:51:15
Postat av: Lisa

sv: Jaa, det också :) men tror faktiskt att den här var lite sämre på just den biten... har jag för mig..

2011-10-19 @ 16:58:08
URL: http://mcitalo.blogg.se/
Postat av: Tina

Nu kollade jag på jobbet vad dem hette som jag tyckt mest om..MEN grejen är ju den att jag ändå inte vet vad det är för modell osv? Bara märket? För det står väl inte på vagnen vad de är för modell?



Gillade iaf en emmaljunga och en brio faktiskt. Brion är super lättstyrd, fin, lätt.

Emmaljungan var snygg, tyngre, men barnet ligger super i den.

2011-10-20 @ 17:58:13
URL: http://twitter.com/tinoolino
Postat av: Lisa M

sv;Njää, jag tror inte exakta modellen står på vagnen, inte vad jag vet i af :)



Jag beställde vagn idag så det blev en emmaljunga.

Men fick beslutsångest för jag såg just innan en tjej på stan med en svinfin och liten brio vagn :) haha...Tack ändå :)

2011-10-20 @ 21:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0